9 Ocak 2010 Cumartesi

I HAD GUESTS FROM AMERICA







This Fiday was my best day of the week.I had guests from America!It was so nice to meet Mrs Marlys Donohue and Mrs Ellen McErlane!They come to visit me at my homeoffice.Mrs Donohue loves laces and she is perfect handcrafter.Ms McElane is artist of glass and metal Handmade jewelry.We had coffee and wonderful chat.I am really very happy to know such lovely ladies:)We promised each other to keep in touch in the future also.It is so nice to have friends from around the World!

Geçtiğimiz cuma günü, benim için,bu haftanın en güzel günüydü.Amerikadan misafirlerim vardı.
Ürünlerimi sitemde görüp çok beğenmişler.Buraya gelmeden önce mesaj atarak randevu istediler.Ben de memnuniyetle kabul ettim.Birlikte kahveler içtik,sohbet ettik,ürün seçtiler
Aldıklarını çok severek aldıklarını söyleyince ben de onlar kadar mutlu oldum.Mrs Marlys Donohue elişlerine çok meraklı.Kendisi de zaten yapıyormuş.
Mrs Ellen McErlane ise cam ve gümüş takı sanatçısı.O da burada bulunmaktan çok mutlu!
Tekrar görüşmek üzere sözleştik ve çok güzel bir gün sonunda vedalaştık.